i waste my time, watching you fade away

Hejhej! Jag borde egentligen plugga, men jag kan inte koncentrera mig.. Sitter nu med tio böcker och två vetenskapliga artiklar och blocket, men jag kommer ingenstans. Jag har skrivit en bakgrund, syfte och frågeställning men nu kommer jag inte längre. Känns som om jag ska lägga ifrån mig det nu, och imorron (är ledig då med) göra analysen och så. Låter nästan som en plan va? Hehe. Känner för att klä på mig ordentligt och ta en låååång promenad och sen komma in i värmen, göra en kopp té, kanske kolla på film eller läsa i soffan. Låter som en annan bra plan! :D

Hihi, Mitzi och Neija kommer jättebra överrens nu. Känns superbra. De ligger och sover tillsammans, busas lite och äter tillsammans. Hurra! :D



Kommentarer
Postat av: Mammsen

Vill äga!!!!!!

Så söta de är!

2010-10-25 @ 08:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0