i watch my purple sky fly over me

Hallå! Ännu en bortkastad dag på att sova, haha. Fattar inte vad det är med mig, sjukt längesedan jag sov såhär länge x) Hela dagen blir ju helt vrickad, frukosten blir lunch, medicinen tas försent, Mitzi får ingen frukost, jag missar Gilmore girls.. och ja, sånt där. Haha. Det är faktiskt illa när man vaknar med kaffehuvudvärk, eftersom att jag inte fått första koppen för en sådär tre, fyra timmar sen. :D

Ska göra frukost, dricka kaffe och titta på sista Harry potterfilmen, det vill säga, den 6:e eftersom att de allra sista inte kommit än <:


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Ja, sådan kan det gå. Jeg derimod var oppe kl. 7, for Tiger er MEGET god til at vække mig-:)

Har nået at spise (2 gange) støvsuge, vaske gulve, rydde op, lege med Tiger, ryge et alt for stor antal cigaretter, drikke et alt for lille antal kopper kaffe, og lægge billeder ind på pc-en. Nå, ja - og læse lidt i min James Ellroy roman om Kennedy-æraen. Var nemlig på Ugglan i går og købte 4 pockets. Blandt andet også Hunter S. Thomsons psykedeliske bog om Las Vegas og Lena Sundstrøms - det lyckliga landet (som jeg skal give til Ch

2010-10-03 @ 14:15:53
Postat av: Mammsen

Ja, sådan kan det gå. Jeg derimod var oppe kl. 7, for Tiger er MEGET god til at vække mig-:)

Har nået at spise (2 gange) støvsuge, vaske gulve, rydde op, lege med Tiger, ryge et alt for stor antal cigaretter, drikke et alt for lille antal kopper kaffe, og lægge billeder ind på pc-en. Nå, ja - og læse lidt i min James Ellroy roman om Kennedy-æraen. Var nemlig på Ugglan i går og købte 4 pockets. Blandt andet også Hunter S. Thomsons psykedeliske bog om Las Vegas og Lena Sundstrøms - det lyckliga landet (som jeg skal give til Chris i geburtztag present - det er den 8. - husk det-:).

Så alt i alt - har fået gjort en hel del nyttige sager.

Knus og kram

2010-10-03 @ 14:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0