i'm freaking out, where am i now?

God.. förmiddag! Hihi, jag lyckades sova till halv elva idag :D Feels awesome :D Måste ha behövt sova lite mer än vanligt inatt, höhö. Jamene.. fredag idag då, va? Får se hur det blir med simningen, om jag blir själv eller inte (: Haha, gruvar mig för vilken jävla träningsverk jag kommer ha, första träningen på ja.. nästan tre år snart. Men jaja. Det kommer det nog vara värt! Riktigt pissväder är det här idag, dock.

Dricker lite kaffe nu, ska snart göra lite frukost. Ha det så bra sålänge! (:


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Lycka till med simningen i dag-:)

Thank God it's not me:D

Här skinner solen! - Bara för info-:)

2010-10-01 @ 11:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0