in the space, the stars are no nearer

Hallå! Jaa, har spelat en stund nu. Druckit kaffe. Ätit pepparkakor. Nu tänkte jag sätta mig och läsa lite i boken "Relationer som hjälper". Började lite smått igår, och den verkar väldigt bra. Istället för att det står om att all vård ska byggas på enbart vetenskap, så skriver de att man måste ta vara på vad patienter som blivit friska, säger ha hjälpt dem. Och det tycker jag låter ganska vettigt. Sen lite senare ska jag ta mig ut på en till promenad, var faktiskt ut igårkväll (pluspoäng), men idag är det så fint väder så jag vill ut igen. :D Kanske att kameran följer med.. fast vafan, det kommer ju bli mörkt snart så jag kanske inte hinner :o Värdelöst med vintertid. -.-'

Hur som, läsa var det. Hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Mammsen

Men nu er det jo den rigtige tid. Det er sommetiden som er fup og fidus. Og jeg tager imod den time som blev stjålet fra mig i marts til mig med kyshånd.

Solen skinner også her. Men jeg gider kun gå ud på altanen. Er sløv i dag. Men har gjort hele hytten ren, så kl,14.55 skal jeg sætte mig og se 7 ages of Rock på Kanal 9

2010-10-31 @ 13:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0