i've awaited deliverence for a lifetime lost

Godmorgon! Inte roligt att kliva upp nu när det är så mörkt, usch! Och kallt är det. Inte roligt. Börjar tidigt idag, har en fortsatt föreläsning om Filosofi. Blir nog kul det! Måste göra kaffe och så innan så jag har det med mig. It's a must! Nu äter jag frukost och kikar på nyheterna. Är suuperhungrig. Mitzi verkar inte tycka om sin mat, hon äter inte blötmaten. Dumma katt. >: Ni ska få se en klockren bild på henne från igår :D Haha, hon är så sööt! Dock så får ni ingen bild på mitt hår, det ser bara helt stört ut på bild xD

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

NU ser man den röda färgen börjar komma fram. Gud så söt hon är!!!!!! - Jag tror hon och Tiger kan få mycket fina småttinger ihop. Vad tror du om det?

Ha en skön dag!

Puss o kram

2010-10-07 @ 08:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0