i've never given much thought to how i would die

Godmorgon! Hehe, jag som hade tänkt att kliva upp vid nio idag, nejnejnej så blev det inte! Även fast att jag somnade kanske runt tio eller så. Jaja, ibland behöver man sova lite mer! Men nu är jag vaken, tänkte börja med att gå ut och ta en promenad (kanske blir den sista innan det börjar snöa) med varmt kaffe i termosen, och efter det ska jag in igen och börja söka artiklar i databasen.. Se om jag hittar något angående barnanorexi.

Det är faktiskt väldigt fint väder idag, säkert riktigt kallt, men. Hoppas att snön väntar typ, tre månader till innan den kommer!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Ha det så bra!-:)

2010-10-20 @ 13:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0