my broken wings can't hold my weight

..Ååh, jag har just kollat klart på Eclipse. Helt underbaaaar, jag längtar verkligen efter sista filmen, eller filmerna om ryktet stämmer att det ska bli två filmer av sista boken. Jag hoppas på det, för i sista boken händer det så mycket så det skulle inte få plats i en två timmars film. Så jag hoppas på två filmer! :D

Nu är det snart läggdags för mig, klev upp strax efter nio imorse så jag skulle hinna med Gilmore girls, och det blir nog så imorron med. Hehe. Eller ja, det betyder alltså att jag ska lägga mig i sängen och läsa Vetenskapsteori tills jag somnar. Haha, inte undra på att jag sovit så konstigt sista veckorna, när jag får in sån dynga i hjärnan det sista jag gör innan jag somnar. xD Haha, whatever. Sov gott allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0