nothing's real, until you let go completely

Godmorgon! .. Har sovit riktigt dåligt inatt. Drömt mardrömmar, vaknat om vartannat och så vidare. Så jag är jäkligt trött idag! Tur att vi slutar senast tolv idag, men efter skolan ska jag och Karima gå ner på stan och lämna CV:n plus att jag måste hämta medicin. So be it! Jag har dock ingen aning om vad jag ska klä på mig idag, vill ju ändå vara lite representabel när jag ska lämna CV:n (x Funderar på min vita polotröja till antingen mina svarta leggings eller till mina svarta "kontorsbyxor". Fast det kanske blir något helt annat. Hur som, ska äta frukost nu och kolla på nyheterna innan jag ska börja göra mig klar. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Du med-:)

och lycka till med jobb-sökningen

2010-10-12 @ 08:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0