remembering too well the hell i felt when i was running out of faith

Godmorgon! Mitzi är verkligen bortskämd, alltså. Måste sluta ge henne det hon vill ha, tror jag! Hon kom och gosade jättemycket när jag klivit upp och då vet hon att hon ska få mat, så jag fixade mat och sånt, gjorde ren skålen, nytt vatten, skär till och med maten i bitar så att det inte ska vara så stora bitar åt henne. När jag ställer ner matskålen åt henne kurrar hon jättemycket, tills hon luktar på maten och ser vad det är i. Då tittar hon på mig, går och kollar i Neijas matskål (som äter allt), och det var ju samma sak. Då går hon därifrån, antagligen skithungrig. FYI så var det Whiskas kött i gelé eller nåt sånt där, som hon åt för några dagar sen. Men idag passade det inte. :D Hihi, de är så söta, tycker det är lite roligt att det finns sån personlighet i dem.

Men. Nu ska jag sätta mig och spela lite wow som underhållning, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

HAHAHA - Det är du själv som har lärt henne det där-:)

Måste bara reta upp dig litegran genom att säga att Tiger äter ALLT! Inklusiva hallon och äpplen-:)

Däremot så är han testeron just för tillfället. Jag måste nog köpa en ny kompis att leka med till han.

2010-10-28 @ 11:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0