rush through the rusted veins

Godmorgon!.. eller vad det nu är. Har just ätit frukost och ska till att dricka kaffe. Är det inatt, eller var det inatt som klockan ska ställas tillbaka? Mitt alarm ringde halv tio, vilket var typ en timme sen då jag har donat med kissarna, gjort kaffe och allt sånt där, men nu när jag tittar på klockan på datorn är den tjugo i tio... Fan vad skumt. Aja, det visar sig väl :D Och söndag är det, vafan ska man hitta på idag då? Börja läsa lite i en av böckerna till nästa kurs? Har redan en som jag köpt begagnad, sen är det bibeln också som är med i den här kursen också; Psykiatri boken. I januari har vi första tentan, 31 kapitel i Psykiatriboken ska tenteras.... Blir kul det!


ÄÄh, jag ska sätta mig och spela lite med en kopp kaffe. ^^ Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0