since you're gone, my life's been moving on

Godmorgon! Jag sitter och dricker kaffe, är sjukt trött fast att jag sovit sen elva igår eller nåt. Visst, jag vaknade och klev upp runt sju imorse när kissarna vaknade, men gick och la mig en halvtimme senare och nu har jag klivit upp igen. Är hungrig som en gnu. Ska göra lite mackor, fortsätta kolla på tv en stund tills jag vaknar lite mer. Sen ska det pluggas för fullt, idag har jag inget val så idag blir det nog gjort. Jag är sådär, om jag vet att jag har några dagar extra på mig så skjuter jag på det ofrivilligt, som igår skulle jag ju faktiskt plugga, men så fort jag satte mig med böckerna fick jag världens spring i benen. Men idag! :D

Ha en bra dag, hörs lite senare! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0