the dark will rise, abandon your freedom

Hejhej! Shiit vad trött jag är nu! Var dessutom tvungen att ge mig, gjorde fem sidor men sen snurrade det i skallen. Kan tänka mig att två timmar imorron, sen är det klart. Så imorron blir det klart :D Haha. Är hemma nu, vill inte göra ett jäkla skit alltså! Typ kolla/ spela wow, kolla på meningslösa serier och så vidare. Sånt som inte kräver någon hjärnkapacitet. Och för att gnälla lite har ju fortfarande sjukt ont i ryggen.

En låt som är värd att lyssna på är Katatonias "Forsaker", hur bra som hellst! Katatonia är verkligen ett av de bästa banden jag hört, och de var inte sämre live heller. Texterna är underbara, djupa, kluvna, stor variation i variablet och musiken är precis lika bra. Hans röst kan man dö för :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0