these streets are cracked and all the trees have died

Hallå! Har just kollat på Twilight, hihi. Igen. :D Men den är ju fortfarande lika bra. Funderar på vad jag ska göra för mat idag.. fruktsallad och macka? Låter ju ganska gott, faktiskt. Palla laga något, liksom. Är ju bara jag ikväll. Äh, får se vad det blir. Ska göra lite kaffe nu, sen ska jag spela igen. Tills klockan nio, då ska jag kika på Inferno, ikväll handlar det om en tjej med sådan ångest att hon alltid har ett rakblad med sig för att känna sig säker. Kan ju bara säga att jag är glad att det inte är jag längre, och jag hoppas verkligen att jag en dag kommer kunna hjälpa någon annan att bli fri från sån ångest. Hur som hellst, klockan nio ikväll på Kunskapskanalen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0