we will not let go

Godmorgon! Det är typ frost på backen och gräset och så, tror det är svinkallt idag. That kinda sux! Idag ska jag åka till Hudik, dels så ska jag ta hjälp av Fredriks chef till rapporten (hon kan det där hon!), men sen ska jag umgås också bara. Dock stänger de inte förräns tolv inatt, så det blir nog en låång dag. Well well. Efter det, dvs inatt, så åker vi till Ljusdal istället för hem igen, träffa pappa som kommer hem från Cape Town- han har fyllt år också så vi ska fira honom. Och imorron så när vi åker hem ska hämta upp kissen på vägen! :D Ska bli så mysigt! Hihi.

Jag ska ta och äta lite frukost och så, tror inte det blir mer uppdatering idag. Ha en bra fredag! (:

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Jeg glæder mig til at se jer. Skal nok prøve at holde mig vågen-:)

Pappsen ringede fra Istanbul kl. 6 i morges, såååååå - han er da på indgang-:)

2010-10-22 @ 11:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0