when heaven falls down, will i see you again

Godkväll! Måste erkänna att det inte går så bra för mitt pluggande just nu, alldeles för rastlös för att kunna göra något. Gick på en promenad, och stjärnor och rymden är för tillfället det enda jag kan tänka på. Det är något som verkligen fascinerar mig! När jag var liten var min största dröm faktiskt att bli astronaut, tro det eller ej! :D Haha. Det finns något som heter "Planetariumet" i Köpenhamn, som är typ ett museum för barn (fast det är säkert intressant för vuxna också), där det är jättemycket om rymden och så. Bland annat minns jag en bit sten från en meteorit, inte större än mina två knytnävar ungefär, som vägde 500 kg. Ganska sjukt! Nu sitter jag och letar efter en bild jag sett, ett jättegammalt fotografi, i svartvitt som är taget från jorden upp mot himmlen och då ser man.. jag tror det är Saturnus, men jag minns fan inte vad bilden hette. Haha.

Jag ska sova nu snart i alla fall, är ledig imorron med, men ska träffa tjejerna för att försöka få någon ordning på den här uppgiften. Tack och lov för det! :D Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0