and that was that one

Hallå! Nu är jag hemma igen, känns jätteskönt. Handledningen kändes bra, det var skönt att prata lite snabbt med en lärare. Sedan satte vi oss i en datorsal (woho, jag har fixat passerkort) och är nu klara med den skriftliga rapporten. Känns awesome. Dock har vi inte lämnat in den idag, vi tänkte be läraren lite snabbt kika på den imorgon och sen lämna in den. Så nu kan jag andas lite. Den här skulle vara klar på fredag, så det känns bra. På måndag har vi ett rollspel som ska visas, det ska vi fixa imorron, men det ska nog inte vara några problem (om man bortser från den hemska scenskräcken jag har). Nu ska jag typ kolla lite på film eller så, sen ikväll ska jag ta tag och försöka läsa lite mer i böckerna, så jag får ännu mer kunskap till tentamen.

Hörs lite senare då! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0