back to where i use to be

Godmorgon! Vaknade tidigt idag, men det är bara skönt. Flera timmar med tid för migsjälv då, säger jag inte nej till. Har fått Sundsvalls Tidning idag också, skumt- har inte beställt hem den. Haha, men det gör mig ingenting, för vad är bättre än en trist och grå morgon än att dricka en varm nybryggd kopp kaffe, sitta i varma myskläder i soffan och läsa tidningen? :D Haha, vilken dröm alltså. Lite senare ska jag försöka göra den individuella uppgiften som ska lämnas in på fredag, försöka få klart den idag och kanske finslipa på den under veckan. Det är tack och lov en fotouppgift där vi skulle fota tre saker som stärker min hälsa; sedan ska vi hitta stöd i kurslitteraturen för att det faktiskt är hälsobefrämjande att.. till exempel sova. Eller vad man nu knäpper på! (:

Men, det första jag ska göra nu är att koka kaffe och läsa tidningen! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0