breakfast club

Godmorgon! Jag sitter pigg och glad och äter frukost. Kikar på nyhetsmorgon. Awesome. Måste snart göra mig klar och gå, börjar tidigt idag med. Vi ska ha föreläsningar fram till tolv, tror det är någon form av introduktioner/ presentationer av hela hälsovetenskapsinstitutet som jag tillhör. Blir säkert bra. Får se om jag ska åka iväg på mer efter det, eller om jag ska satsa på att åka med Fredrik till Hudik och kanske försöka fika med någon :D Ehe. Vi får se, tror det kanske kan vara bra att gå på något med klassen idag. Om det är någon som ska dit, annars är det lite onödigt. Men. Ja, jag ska klä på mig och så nu, hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hoppas du får en härlig dag!

- Och tack för invitationen-:) Det ser jag fram emot-:)

Puss o kram

2010-09-01 @ 08:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0