can't figure out which way to go

Hallå! Nu är jag hemma igen och knaprar skorpor och dricker kaffe. Min katt är galen, hon leker med min tröja. Hö. Men så söt hon ändå är! :D Haha. Idag hade vi en liten föreläsning, eller vad man ska kalla det, om praktikplatser vi kan vara på. Det är verkligen svårt det där! Jag tycker att det är jätteintressant med alla typer av ohälsa inom psykiatrin; jag vill vara på rättspsyk, på eventuella behandlingshem, hjälpa till med missbrukare.. psykakuten och så vidare. Fast ändå lutar det åt att jag vill hålla på med barn/ ungdomar. Och då tänker jag, att ja! BUP kan ju vara nåt. Men aldrig i mitt liv att jag skulle vilja praktisera på BUP i Hudik, där jag spenderat så mycket tid som patient. Och vuxenpsykiatrin går inte heller, varken i Hudik eller här eftersom att jag vilken dag som hellst kommer få ny kontakt här. Jävlar vad svårt det blev! Haha.

Jajajaja, det får jag fortsätta tänka lite på. ^^  Hoppas att ni alla har en bra dag! (:

Kommentarer
Postat av: Mammsen

How about Hassela? - Just a thought-:)



Tak - min dag er fin-fin. Jeg skal til frissan og ha dullet håret. Det gläääääder jeg mig til hehe-:)



Puss o kram

2010-09-13 @ 15:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0