everything you love will burn up in the light

Godmorgon! Är förvånansvärt pigg just nu, var superjobbigt att kliva upp men nu är jag superpigg. Haha, tur det i alla fall. Mumsar på frukosten och kollar på nyhetsmorgon. Snaart är det nyheter. Och sen ska jag göra mig klar och springa till skolan.. ha examination, vilket idag betyder rollspel. Jag viiiill iiiinteee. Gaah. Men idag kör vi skiten ur de där gamlingarna som klagade på oss förra gången! Ska sitta kvar efter det också och göra klart sista uppgiften för den här kursen, blir sent idag. Ha en bra dag alla!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

LOL-:) Det blir bra det-:)

Tiger har lärt sig ett nytt trick. I går sprang han upp på mina axlar, och därifrån vidare upp på matbordet. HEHEHE. Mycket kreativt!

Ha en skön dag!

Puss o kram

2010-09-28 @ 08:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0