i can't get enough

Hejhej! En chai latte, en morotskaka, en hårfärgsförpackning, en kavaj och sist men inte minst, en Kaj senare är jag hemma! Jättetrevligt har det varit. (: Det känns liksom inte som om det går flera veckor/ månader mellan våra träffar, det är som om det bara gått någon dag. Det är jätteskönt! Så ja, jag hade tänkt färga håret idag, men det blir nog faktiskt imorgon kväll tror jag. Försöka få det lite ljusare.. Och att få bort det röda snart. Hö. Ikväll blir det family guy på projektorn, tror jag.. och godis ;D Haha. Ska dock försöka ta mig ut och fota en sväng när solen står lite lägre på himlen! (:

Ha det så bra så länge (:


Kommentarer
Postat av: kaj

håller med! :O känns lite sjukt dock! ^^ :* <3333

2010-09-12 @ 13:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0