i'm calling it broken

Hallå! Hm, det hade slutat regna märkte jag när jag gick ut. Det liksom tog bort halva poängen med att promenera i regnet. Jaja. Det gick ju ändå. Skönt att komma ut och röra lite på sig. Jag har bestämt mig för att faktiskt totalt skita i att jag inte får röra på mig, jag kommer aldrig kunna bygga upp min kropp och få helt normala matvanor om jag inte får motionera. Nej, jag tänker absolut inte börja träna- det kommer kroppen inte klara av, men promenera. En stund i veckan, det tror jag kan bli en bra början. Min psykolog tycker att jag ska börja simma, typ en timme i veckan. Tror det skulle vara skönt. Undrar vart simhallen ligger i Sundsvall?

Nu har jag just sköljt ut färgen ur håret också.. Så får ni se sen när det är torrt <: Snart blir det middag också, awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0