it hurts, wounds so sore

Godmorgon! Så där en bra stund senare! Haha, jag åkte faktiskt till Ljusdal igår. Åkte och träffade på mamma och pappa. Jag och pappa satt och drack kaffe och pratade i nästan två timmar, det var inte helt tokigt faktiskt. Brukar vara svårt att fånga honom på jobbet, ledig, utan nåt att göra, så det var kalasbra tajmat där. Det liksom känns verkligen att i slutändan så är det "bara" familjen som räknas, som betyder något. Det är familjen som gör mig till den jag är, min trygghet. Tillsammans är vi starka, eller hur? <3

Ganska klichéartat, men det är verkligen viktigt att ta vara på tiden ni har tillsammans med era syskon, föräldrar, morföräldrar och så vidare. Innan det är försent.

Jag ska i alla fall koka lite kaffe nu, sen ska jag göra lite frukost och bänka mig framför tv:n, har en sjuhelvetes jobbig mensvärk just nu- soffan brukar kunna kurera den ganska bra! Haha. Hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas vår pratstund igår var till någon nytta. <3

2010-09-18 @ 12:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0