promoting myself

Hejhej! Rollspelet var ju inte direkt det roligaste jag varit med om, och bemötandet var kanske inte det bästa. Det var några som har jobbat flera år inom vården som absolut skulle påpeka att socailkontaktpersonen inte brukar vara med på samtal med patienten. Det tyckte jag var onödigt att säga. Men whatever. Godkänt och klart. Nu sitter jag och Jannica och håller på med den individuella uppgiften, ska försöka få klart den idag. Har gjort en liknande uppgift förut, men då var det inte att jag skulle specificera mig till filosofer, teoretiker och så vidare- då var det mer eget tänk. Men kul är det!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Men bra jobbat ändå! Rollspel är roligt, om man låter bli att fundera för mycket på hur man ser ut-:) Var dig själv bara. Då blir det bra!

Vad ska du göra i den individuella uppgiften? - Jag är nyfiken vet du. Älskar filosofiska teorier - som oftast faktisk fungerar även i praktiken......



Puss o kram

2010-09-20 @ 12:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0