so this is my star-crossed wasteland

Hallå! Sitter och pluggar, försöker göra en kladd av den sista uppgiften för den här kursen; utifrån litteratur identifiera begreppet psykiatrisk omvårdnad och, reflektera kring detta och sedan applicera detta på hur jag tror att jag kommer vara när jag börjar jobba + att jag ska ta som exempel på min omtalade schizofrena patient. Detta ska skrivas på två sidor. Alldeles för liiiiite, jö. Ge mig plats att skriva och reflektera och använda glömda hjärnceller :D Men ikke. Har även försökt hitta de fyra andra böckerna som jag missat (loooool) till nästa kurs, och har jag tur har jag hittat tre av dem i alla fall, begagnade men oanvända för cirka 300 :D Wii, hoppas hoppas. Ser dock ut som om jag är tvungen att köpa en av dem ny, och då blir det runt 200 för den. En av böckerna som jag hittat kostar 230, så den är ganska dyr att köpa i affären så jag hoppas att den fanns kvar som begagnad (stavas det så?).

Well well, jag ska fortsätta plugga en stund till. Ha det så bra så länge! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0