the feeling inside of me, it makes me feel good

Hallå! Just (eller ja, för en liten stund sen i och för sig..) kommit hem för denna dag. Världens tråkigaste föreläsningar i alla fall, det var liksom bara vad de olika utbildningarna inom Hälsovetenskapsinstitutet gör, vilka ämnen de läser och så. Det var kul att höra om min egen utbildning, vid nio, resten av dagen var bara tråkig. Men ändå, mitt i allt det där så kände jag mig riktigt bra när jag satt där. Jag kommer någon dag komma ut och göra skillnad i människors liv, hjälpa dem och förhoppningsvis skapa motivation och viljan att bli frisk. En dag kommer jag bli den där som min förra psykolog var för mig, och som dietisten var; så mycket de hjälpte mig kommer jag någon dag hjälpa någon annan- det känns stort.

Jag tänkte i alla fall att jag skulle presentera den där tjejen jag skrivit lite om; Jannica heter hon, jättetrevlig och driven tjej. Riktigt glad för henne dessa dagar! Var ner på stan en stund när vi slutat och köpte en termomugg (!) och ett skrivblock. Tänkte visa en bild sen! ^^ Nu ska jag dricka kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0