this beautiful tragedy is crashing into me

Godmorgon! Hm, vaknade strax innan nio av att Mitzi var på lådan.. Hon är riktigt högljud ibland när hon går på toa, hehe. Men det var ju bra, så kan jag börja plugga typ nu. Måste bara hinna vakna till lite. Ska även göra kaffe.. i mängder! Och jag ser fram emot den här pluggdagen, plugga så mycket som möjligt om så mycket som möjligt för att sen skriva kortfattat om det som ska vara med. Det gillar jag! För då kan jag vara mer objektiv och granska vad som faktiskt är väsentligt att ta med och inte.

Funderar på att göra lite frukost också, en stoor frukost. Behövs mycket energi för att orka med att ta in så mycket information. Faktiskt!

Ha en trevlig dag, så hörs vi!



Kommentarer
Postat av: Mammsen

Plugga på du!-:)

Brummer Mitzi også? - Det gör Tiger. Typ-:)

2010-09-09 @ 12:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0