this morning belongs to you

Godmorgon! Skönt att vara ledig idag, kliva upp lite senare än vanligt, hinna duscha, titta på Days of Our lives.., det har hunnit blivit ljust och fint ute också. Jag sitter och äter frukost nu, ska snart dricka lite kaffe. Sen ska jag göra mig klar att åka till hudik. Ska bli riktigt kul att gå ut med Mia ikväll! Wii. Och har jag riktigt tur så skulle Jocke åka upp från Gävle med :D *Hoppashoppas* Dock så kommer jag åka hem inatt runt stängning, för Fredrik skulle vara i Hudik hela natten, av någon anledning, så då kan jag åka hem istället för att sova kvar. Är alltid roligare att vakna hemma <: Men hur som, äta klart frukosten nu. Hörs lite senare!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Ha så trevligt!-:)

2010-09-29 @ 15:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0