tired of trying

Hallå där! Nu är jag hemma igen, hallelujah :D Kom hem runt kvart över fyra eller så, har ätit lite, druckit kaffe och kollat på family guy. Har varit en intensiv, spännande och rolig dag. Jag och tjejerna hade en "tappa-allt-som-går-att-tappa-dag", haha xD Det var lite lustigt faktiskt. Men hur som, haft föreläsning om ångest, tvångslagar (LPT & LRV), depressioner och psykoser. Mycket kan jag i praktiken, eller vad man ska säga; jag har haft jättemycket problem med panikångest och så, men jag har aldrig sett det ur en vårdares syn. Ju mer jag lär mig om själva omvårdnaden kring psykiskt sjuka, ju sjukare ser jag migsjälv. Haha, alltså så länge jag äter medicinen är det ju ingen fara, men ändå. Hur som, så var det en lång dag som var väldigt givande. Nu ska jag ta och göra ingenting en stund, sen ska jag sätta mig och plugga lite mer :D Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vem var det som var snäll och hämtade dig på skolan? Vem var snäll och kokade kaffe och hade gjort iordning mackor och så tills du kom? Vem var snäll och stoppade om dig i soffan med filten?

:D

^^

2010-09-21 @ 17:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0