you make me feel like a criminal

Godmorgon! Vilket jättetråkigt väder det är ute idag. Sug att gå till skolan i det, haha hoppas inte mitt kaffe blir kallt på vägen! (x Faktiskt måste jag säga att termomuggen jag köpte faktiskt funkar superb (: Perfekt med en stoooor kopp kaffe sådär när man just kommit till skolan. Och idag ska vi ha tre föreläsningar, så enligt schemat är jag inte klar förrän klockan fem. Men vi ska ha föreläsningar om ångest, depressioner och psykoser. Blir awesome! :D Nu sitter jag och tittar på nyhetsmorgon och äter frukost. Ni får ha en fortsatt bra dag! (:


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Tackar! Ska göra mitt bästa för att se dagen i ett positivt ljus-:)



Puss o kram

2010-09-21 @ 09:09:45
Postat av: Fredrik

Lycka till i skolan idag!:) Hoppas kaffe höll sig varmmt!

2010-09-21 @ 13:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0