everybody defamates from miles away but face to face they haven't got a thing to say

Hejhej! Jag har fått en del frågor angående mitt kaffedrickande, ehehe, så nu tänkte jag svara på några frågor som jag fått! Kul va? :D



1). När började du dricka kaffe?
Jag var 15 när jag började dricka kaffe, and i'm in it for life! ;D

2). Hur dricker du ditt kaffe?
Svart, svart, svart!

3). Hur mycket dricker du per dag?
Alldeles för mycket för att det ska gå under kategorin hälsosamt skulle jag tro. Runt 7 koppar/ dag.

4). Vad händer om du inte dricker kaffe?
Huvudvärk, ont i axlarna, trött, irriterad, kan inte koncentrera mig.. haha :D


Ja, kaffe är min drog som många verkar ha lagt märke till! Ha en superbra dag, jag ska kila ivägg till universitetet för en föreläsning. Hörs senare! (:

Kommentarer
Postat av: Vickan

hej hur mår du idag ? :)

2011-04-07 @ 14:02:51
URL: http://elisabethvicktoria.blogg.se/
Postat av: MK*

4). Vad händer om du inte dricker kaffe?

Huvudvärk, ont i axlarna, trött, irriterad, kan inte koncentrera mig.. haha :D



haha låter som jag :D

2011-04-07 @ 20:14:54
URL: http://victoryintro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0