this floor is crackling cold, she took my heart, i think she took my soul

Hallå! Har varit superduktig nu och diskat, hejja mig. Väntar på middagen nu, blir hemlagad pizza med köttfärs, ananas och banan- goott! :D Hela kvällen ska jag läsa, har börjat på en bok jag lånat av Emmelie som heter "Mamma sa att jag var sjuk". Verklighetsbaserad bok som handlar om en tjej som blir utsatt för Münchhausen by proxy (har jag för mig att det heter) vilket innebär att en vårdnadshavare (mamman i det här fallet) forcerar sjukdomar på barnet, ganska läskig bok att läsa. Jättebra är den, men det är liksom obehagligt. Pappan är schizofren också och är jätteparanoid, vilket inte gör saken bättre såklart. Är verkligen på läshumör, såå nice att inte behöva tänka på skolarbete en stund :D

Testade ett av de nya nagellacken jag köpte på H&M för ett tag sen, ljusgult och supersnyggt tycker jag! Jättefint att örhänget ser ut som en fluga eller nåt, haha :D

Kommentarer
Postat av: I

sv: okejokej ,tackar :)

2011-04-26 @ 17:29:07
URL: http://idaakaaaarlsson.blogg.se/
Postat av: moa

Svar: Tusen tack för din kommentar! Sånt värmer :')

2011-04-26 @ 17:38:04
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0