i don't exist, i can't be you, each day is a new failure

Hallå! ..Gud vad jag inte kan koncentrera mig på att skriva till tentan. Har skrivit kanske ett halvt a4, sen tog det tvärstopp. Fattar inte, hela dagen har det varit så. Så fort jag försöker så håller jag på att spricka av rastlöshet, så typ går jag runt lite i lägenheten och så, försöker igen och misslyckas. Buuh, inte okej. Funderar på om jag ska värma pannkakor och sen ta en dusch så kanske det blir bättre.. Och skit också att man inte får göra det här muntligt, hade varit så mycket skönare. För det är inte att jag inte kan, jag kan bara inte koncentrera mig. Gaah vad frustrerande xD Kommer säkert sitta till ett eller nåt och skriva sen xD

Nää men lite pannkakor och en film kanske. Sen duschen och sen köra på igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0