i need you, i breathe you, i can’t go through this all again

Hallå! Nu har jag just kommit hem igen från "plugg"daten, var jag, Emmelie och Karima + en tjej som heter Elin. Supertrevligt var det, men kanske inte så himla mycket plugg :P Men vi öppnade faktiskt böckerna och pratade litegrann om det så jag nu att det faktiskt kommer gå att bli klar idag. Hell yea! Men jag blev så jävla hungrig så jag gick hem och har gjort mackor nu. Gick även in på Frendo på vägen hem och köpte godis och choklad, mensvärken har kommit nu. Det är med andra ord därför jag varit så godissugen hela veckan, och faktiskt ätit en del godis :D Ehehehe.

Jag ska äta klart och sen ska jag på en gång börja med plugget! Cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0