if i say i love you, i am a liar

Hallå! Är hemma från universitetet nu, har städat lite smått och gjort fika nu. Riktigt bra föreläsning idag, handlar om EU ur olika perspektiv, och jag tycker det är bra att ha med olika perspektiv typ; det som gynnar Sverige som eget land kanske inte kan genomföras för att det strider mot EU's förordningar, medans det kanske gynnar Polen mycket mer. Personligen tycker jag dock att det negativa är större än det positiva med EU, men det vet ni vid det här laget :D Jag är i alla fall supertrött nu, ska kolla sjätte Harry Potter filmen tänkte jag. Love it!

Have a good one!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej Sessan!

Låter som ett väldigt intressant ämne. Mycket att fundera på

Puss o kram

2011-02-22 @ 14:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0