just cut our wrists like cheap coupons and say that "death was on sale today"

Godmorgon! Haha jag satt fan och skrev på tentan till halv fyra imorse, jag fick ihop en halv a4! Men det bästa är att jag blev sjukt nöjd med det jag skrev, så får jag komplettering på det kommer jag gråta xD Däremot så när jag skulle skicka in den funkade inte hemsidan, och så kom jag på två saker som jag måste kolla med tjejerna sen innan jag skickar in den; om det står att det är en tenta på tre böcker, då måste man väl inte skriva en referenslista i slutet va? Och när han skriver 4-6 sidor, räcker det med 3½ då? Eller måste det vara exakt fyra sidor eller mer? Hmmmm, tough questions.. Haha, någon som vet? :P

Nu ska jag äta frukost och koka mig lite kaffe, sen runt elva ska jag åka med Emmelie, Karima och Sofia och handla mat. Så vi hörs lite senare! (:


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Om han säger 4-6 sidor och du har 3 1/2, så räcker det, om du har med det vigtiga.

Och jo, jag skulle nog rekommendera dig att skriva en referenslista

2011-02-19 @ 10:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0