nephilims hear my cries, return of the exiled breed, back from oblivion

Godmorgon! Har ni sovit bra? Jag har sovit ganska okej i alla fall. Men har superont i halsen nu när jag vaknade. Té med extra mycket honung står på schemat idag! Tur att det inte är skola i alla fall så jag kan sitta hemma under filten. Jag ska kolla på Days of our lives om en stund, sen Top Model och sen.. vet jag inte alls! Kanske spela lite, det var en stund sen nu. Äh, nu ska jag dricka té och kolla lite bloggar en snabbis. Hörs lite senare!


Kommentarer
Postat av: Fredrik<3

Hoppas du inte blir sjuk vännen! :( Jag kanske smittade dig? :(



Du får ta det lugnt hela dagen och dricka mycket te och så! <3

2011-02-23 @ 10:16:27
Postat av: Charlotte

Krya på dig hjärtat!

2011-02-23 @ 10:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0