our memory remains just a tiny spark

Hejhej! Hihi, en liten powernap så fort Fredrik åkte nästan, blev det till. En timme bara, efter att jag läst mig till sömns i princip. Men sen vaknade jag och är nu pigg och har läst en timme till ungefär. Går frammåt! Ganska så fail däremot, för Fredrik ringde och sa att han hade mitt bankkort i sin plånbok... -.-' (och jag som aldrig har kontanter.) Meen han skulle stoppa det på posten?! Vet inte om det känns särskilt bekvämt men jag måste ju ha det :P Bland annat måste jag köpa tandkräm idag så jag får leta efter småpengar (x Ääh, tack och lov så brukar vi alltid efter jul göra en "metaltownburk" där vi stoppar in småpengar då och då, förra året räckte det till stugan och lite bensin. Ganska bra! Så jag får väl ta därifrån, haha. Men jag tror att jag ska fortsätta läsa.. Eller så tar jag en paus och spelar lite.. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0