see the light border to freedom

Hejhej! Har haft en jättebra dag på stan nu, skönt att promenera utan att frysa för en gångs skull! Har shoppat lite mer än jag tänkt, men det var rea så då passade jag på ;D En klocka + halsband, en t-shirt, ett diadem och fyra böcker. En Terry Pratchett (hurra!), bok fem i Vampire diaries från L.J. Smith och Ann Heberleins självbiografi "Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva". Den handlar om hennes liv som bipolär, våran lärare läste en bit från den förut och jag har velat ha den enda sen dess. Älskar bokrea! Köpte en till som Bengt ska få i present, som jag tror att han kommer tycka om!

Jag ska gå och ta hand om Mitzi nu som lyckas slicka på såret fast att hon har tratt -.-' Men hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0