something's got a hold on me, gotta feelin' it must be love




Vad gör ni en lördag kväll när ni har tråkigt? Jag sminkar mig och lockar håret och plockar fram grejjer för en fotoidé, och jag längtar så efter den dagen jag är rik nog att öppna en egen studio där jag både kan fotografera av olika slag, men även som ett slags museum så jag kan "ha utställning" eller vad man ska kalla det.. Det behöver inte vara ett företag, det räcker med att ha det som hobby så kan jag fortfarande jobba inom psykiatrin :D


Kommentarer
Postat av: Fredrik<3

Du är så duktigt vännen! Älskar dig! <3

2011-02-12 @ 23:41:09
Postat av: Christina Eriksson

Vill du fotografera min familj nästa år när Jerry tar studenten?

2011-02-12 @ 23:42:45
Postat av: Emily

Ja, absolut Christina, vore jätteroligt! (:

2011-02-12 @ 23:46:19
URL: http://syntheticdarkness.blogg.se/
Postat av: Christina Eriksson

Du kan väl skicka pris till min hotmail.

2011-02-13 @ 16:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0