spare me the pain, spare me the tears

Hejhej! Nu ska jag typ strax gå och lägga mig, är sjukligt trött just nu. Borsta tänderna, bädda sängen och läsa står på tur. Woo. Men innan jag går så ska jag ta dagens utmaning; Det här får mig att gråta. Nästan lite pinsamt att erkänna det, men jag har superlätt för att gråta. Inte för att jag blir ledsen direkt, men när jag blir frustrerad, arg, besviken.. Jämt, vilket är ganska jobbigt när jag disskuterar med någon som jag blir irriterad på. Haha, många frågar mig om jag blir ledsen när jag är arg, och så är man tvungen att förklara att jag bara är irriterad, exempelvis. Måste ha något fel på tårkanalerna xD Sen i övrigt så gråter jag jättelätt när jag skrattar också! Ganska fail faktiskt. :D

Haha nu får ni sova jättebra!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Du är min dotter -:)

2011-02-04 @ 08:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0