the prettys ones leave you low and blow your mind

Hallå! Hoppas att ni har en bra söndag so far (: Jag har tagit en lång dusch och värmt mig, är så kallt ute! Var tänkt att jag skulle pallra mig iväg till Ica för att köpa torrfoder, men katterna får nog nöja sig med extra blötmat innan det är sova dax.

Jag ska värma mig med lite nybryggt kaffe och mysiga "gammla klassiker"; gammla Slipknot låtar, Killswitch, Children of Bodom etc.. Hur bra som hellst! Sen ska jag nog nästan spela en stund igen.. Diskade och sånt igår, så jag behöver inte göra något sånt. Sopat och fint är det, ingen städning idag alltså, så ja. :P Ska bli kul imorgon, för då får vi en hemtenta att jobba med under veckan. Vi kommer väl få några frågor som vi ska svara på, typ. Äntligen nåt att göra :D Känns som om jag bara varit ledig i fyra veckor nu och då blir jag lat/ uttråkad :D

Haha jaa.. kaffe var det! ^-^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0