this invasion makes me feel worthless, hopeless, sick

Godmorgon! Har ni sovit bra? Själv har jag inte alls sovit bra, vaknat jätteofta med så ont i huvudet så man kan inte tänka. Har fortfarande sinnesjukt ont i huvudet. Buuh! Måset ner på stan idag, är inte alls pigg på det, måste hämta ut medicin åt Mitzi. Och köpa halstabletter och migräntabletter. Har en alvedon kvar som jag ska ta innan jag går, se om den hjälper tillräckligt för att jag ska orka med en ordentlig sväng på stan.

Hur som hellst ska jag i alla fall äta frukost nu, glömde att äta igår, så jag är sinnesjukt hungrig. Och så ska jag dricka té med extra mycket honung! Ha en bra fredag så länge!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Köp Eeze! Det funkar!

Och så ta hand om dig själv o lill-kissen

2011-02-25 @ 09:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0