to the unknown sacrifice

Hallå! Hoppas att ni har en bra lördag (: Vi har varit in till Bollnäs (xD) och handlat lite, läs: shoppat. Jag hittade ett par grymt snygga skor, 150 kronor. :D Och så ett par hårspännen, en ny hårklämma bland annat. Senare ska jag och Lena sy in de där jeansen, så det blir bra. Har just testat nagellacken också, sjukt häftigt vart det :D Är supernöjd. Blir en myskväll här sen som det verkar, titta på melodifestivalen tror jag. Kan bli bra!

..Sen har jag dessutom köpt en present åt mamma och pappa :D Hehe, men det blir väl kanske dagens utmaning ikväll. Har bara inte kommit på vad jag ska välja för nåt, för det är "en första..." så ja :P Haha, får se vad det blir ^-^ Ha en bra lördag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0