when you leave i feel something is missing

Hejhej! ..Ingen fotografering idag, det vart ju jättemolnigt nästan på en gång >: Tråkigt, jag som verkligen är sugen på att fota. Tur att det snart blir våååår! Jag ska i alla fall kolla på film nu, antingen Twilight eller Burlesque.. Och sen ikväll ska jag kolla på en ny Zeitgeist film, det är något alla borde kolla på! Vet inte hur man ska förklara det, men det handlar (i alla fall de förra filmerna) om konspirationsteorier, sjukt bra. Jag har kollat på jättemycket olika om 9/11 bland annat, jättemånga debatter och läst artiklar, filmer etc kring det och personligen så tror jag att det var en plott. Det behöver inte alls vara så, det kan helt enkelt vara så att de bara fick för sig att kapa flygplanen och köra in i tvillingtornen, och förstöra hus sju (som inte alls blev träffad av något flygplan eller liknande...) några månader efter att USA skrivit en form av försäkring mot terroristattacker, som gav dem x antal miljarder OM det skulle ske något liknande... Faith is a powerful thing! Hur som, så tror jag att man definitivt måste vara kritiskt till allt som händer i världen, och inte bara köpa det som sägs på nyheterna- but hey, that's me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0