who am i to imply, that i was found and i found you in the white

Hallå! Jag har just kommit hem från Ica, kallt och skönt ute. Faktiskt ganska fint väder ute, synd bara att det snöar (x Köpte kattmat och godis :D Haha, hade tänkt att köpa geléhjärtan till migsjälv, men det var så dyrt (88 kr?!) så jag köpte lösgodis istället. Så ikväll ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på Top Model med godis! Måste erkänna att jag inte har börjat med tentan, för jag blev så sugen på att spela ^-^ Men jag tröttnar väl om en stund så då ska jag definitivt plugga :D


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Buhhhh! Om mina tänder inte håll på att ramla ut, då skulle jag också köpa godis! Jag är grymt avundsjuk!

Happy Halloween!

2011-02-14 @ 16:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0