you are all i have to pull me through this fight

Hallå! Måste säga att det inte alls går bra att byta piercing >: Kulan på ringen sitter verkligen stenhårt, den flyttar sig knappt en milimeter oavsett hur vi gör. Jag och Fredrik har turats om i typ två timmar, och nu har vi gett upp. Sjukt störande för ringen på den nya kulan var det inga problem att få upp. Så imorgon får jag väl traska dit igen och be om hjälp xD Men då tänkte jag faktiskt att jag skulle beställa tatueringstid också. Har testat att skissa (eller vad man ska säga) lite på vad jag skulle kunna tänka mig, och har nog kommit fram till ett alternativ som jag skulle kunna tänka mig. Nu är ju jag superdålig på att rita, men det är ju ett alternativ i alla fall :P Och om jag har lika tur som sist jag tatuerade mig finns det tid på en gång :D Då var jag tyvärr tvungen att tacka nej till det för att jag inte fyllt 18 än, men :P


Vad tror ni? Svart text och svarta konturer, och hjärtat i mitten typ ljusblått (hatar rött)? Och så som sagt lite snyggare skriver xD

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Tycker det är skitt-snyggt. Det blir bra!

2011-02-03 @ 07:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0