and i'm the dark of this our new day

Godmorgon! Kollade på Svärdet och spiran igår, så bra! Sista avsnittet ikväll då.. Hoppas att jag får mina papper idag, förresten. Idag eller imorgon. Annars får jag ringa och skälla på riktigt. Well well. Jag ska väl gå direkt till att plugga jag. Inte så mycket kvar nu. Men det är lite dumt för det är en del av kapitlena nu som jag inte känner att det går att skriva om, jag menar som ett kapitel om hur man bemöter patienter. Ganska obvious att man inte ska provocera eller säga emot, liksom. Men men. Det är i och för sig bara positivt att jag inte skriver vid vissa, då går det så mycket fortare. Jaja, imorgon får det bära eller brista. Ha en bra torsdag! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0