can’t believe i fell for such a blackened heart

Hallå! The day goes on, precis som vanligt. Har just ätit lunch och nu ska jag till att dricka det där äckelkaffet igen. Tänk vad man går igenom för sin kaffe, ujujuj. Sista halvan av fredagen kvar, känns superbra! Och jag längtar till att komma hem till Sundsvall inatt någon gång, ska först till Bg i hudik. Mina katter :'D Och min säng, soffa, badrum, datorstol, tv, kaffemaskin, kaffekoppar och så vidare. Jag är hemmakär måste jag erkänna! Hehe.

Well well, hörs kanske lite senare då! (:


Kommentarer
Postat av: Wea

Har du något hemskt att dela med dej av? känner du någon? maila [email protected] i så fall. Eller du kanske skulle ha lust att hjälpa mig sprida idén via din blogg eller liknande, såklart om du tycker min idé är bra.



Tanken är att folk ska kunna bearbeta sina händelser och samtidigt kunna ta del av andras och inte behöva känna sig ensamma.



Ber så mycket om ursäkt om jag störde, kram Wea!



2011-01-07 @ 21:21:29
URL: http://duhittahit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0