even though i tried, it all fell apart

Heej! Puuh, vilken dag det blev till ändå. Kom på att om jag ska jobba under veckan kommer jag aldrig hinna klart till tentan på fredag, så efter en del prat med mamma och cheferna så är det bestämt att jag stannar hemma istället. Känns samtidigt otrolig skönt så jag är säker på att hinna klart, jag kan plugga i lugn och ro och så, så känns det elakt mot mitt team eftersom att jag sa att jag skulle jobba. Men det är som mamma säger; plugget är faktiskt första prioritet. Så så blev det nu! Håller på att läsa om missbruk nu, och ärligt talat vet jag inte vad det är tänkt att man ska kunna från det oändligt långa kapitlet som man inte redan vet? Till exempel står det under behandling att man ska vara försiktigt, visa att droger inte är okej, ta prover och blablabla. Sen står det vilken grad av beroende som kan leda till allvarligare sociala funktionsnedsättningar, men det kan jag ju också. Men jaja, tänkte att jag skulle läsa igenom det här kapitlet några gånger och sen skriva ner det som jag inte kan. Typ vilka mediciner som kan behövas vid Delirim Tremens. Så får det bli!

Sen ikväll någon gång ska jag kolla på en film också, som jag har velat sätt ett tag. På redovisningen vi hade innan jul var det en grupp som visade klipp därifrån. Verkar riktigt bra, och kan nog ge mig lite vidare inspiration. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0